برگزاری همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران در ارومیه
کد خبر: 3836828
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

برگزاری همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران در ارومیه

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد «بامداد اندیشه» از برگزاری همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران در ارومیه خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ نفر از دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور در این همایش حضور خواهند یافت.

برگزاری نخستین همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران در ارومیه/ایجاد چرخه اقتصادی در کنار آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، فرزاد عبدی، مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد بامداد اندیشه و دبیر نخستین همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران، شب گذشته، ۳۱ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری نخستین همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران در ارومیه خبر داد و گفت: تشکیل و راه‌اندازی شبکه ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران در چند مرحله ارائه شده است.

وی ادامه داد: مرحله اول مطالعاتی ـ تحقیقاتی بوده که حول موضوع کارآفرینی اجتماعی است و مرحله بعدی نیز برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران است.

عبدی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ نفر از دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد سراسر کشور در این همایش حضور خواهند یافت، بیان کرد: این همایش ملی به میزبانی ارومیه خواهد بود.

دبیر نخستین همایش کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران گفت: هدف از کارآفرینی اجتماعی این است که یکی از آسیب‌های موجود در جامعه را از بین برده و در کنار آن یک چرخه اقتصادی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این همایش ۲ شهریورماه در ارومیه برگزار خواهد شد، افزود: رصد، تحلیل و پالایش عملکرد اعضا در سراسر کشور نیز در پایان این همایش صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha