ثبت‌نام زائران اربعین به ۲ روش حضوری و اینترنتی
کد خبر: 3836849
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

ثبت‌نام زائران اربعین به ۲ روش حضوری و اینترنتی

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز ثبت‌نام زائران اربعین حسینی از امروز، اول شهریورماه خبر داد و گفت: زائران اربعین می‌توانند با مراجعه مستقیم به یکی از دفاتر خدمات زیارتی سطح استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز ثبت‌نام زائران اربعین حسینی از امروز، اول شهریورماه خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از طریق سامانه سماح به نشانی http://samah.haj.ir انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران اربعین می‌توانند با مراجعه مستقیم به یکی از دفاتر خدمات زیارتی سطح استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: استان گیلان 51 دفتر خدمات زیارتی دارد که نشانی و مشخصات آنان در پایگاه اطلاع‌رسانی gilan.haj.ir موجود است.

مدیر حج و زیارت گیلان با تأکید بر لزوم ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح و دریافت کد رهگیری، بیان کرد: امسال با توجه به حذف روادید کشور عراق شاهد افزایش زائران اربعین خواهیم بود، اما زائران حتماً باید گذرنامه داشته باشند.

فعال با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر 24 هزار زائر گیلانی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: امسال استان گیلان 18 موکب در کربلا دارد.

انتهای پیام

captcha