جاری شدن مفاهیم قرآن در نهادهای خدمت‌رسان منجر به کار جهادی می‌شود
کد خبر: 3836852
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

جاری شدن مفاهیم قرآن در نهادهای خدمت‌رسان منجر به کار جهادی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جاری و ساری شدن مفاهیم و ارزش‌های قرآن در ارکان حکومتی و نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در تشکیلات قضایی منجر به تکریم ارباب رجوع و بالا رفتن روحیه کار جهادی می‌شود.

قرآن؛ بهترین الگو برای زندگی سالم در تمامی اعصار و آیندهبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، امروز، یکم شهریورماه در مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان تشکیلات قضایی استان اردبیل، گفت: روحیه جهادی کارکنان ارکان‌های حکومتی و خدماتی باید با جاری شدن مفاهیم و ارزش‌های قرآنی ارتقا یاید.

وی افزود: جاری و ساری شدن مفاهیم و ارزش‌های قرآنی و راه و منش ائمه اطهار(ع) در ارکان حکومتی و نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در تشکیلات قضایی و کارکنان آن منجر به تکریم ارباب رجوع و بالا رفتن روحیه کار جهادی شده و موجب افزایش بازده کاری خواهد شد.

عتباتی ضمن تبریک سالروز ولادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم(ع) و با اشاره به خصوصیت و کنیه شاخص آن امام همام که همانا کظم غیظ و حسن رفتار است، بیان کرد: قرآن بهترین الگو برای زندگی سالم در تمامی اعصار و آینده است و برای اینکه انسان‌ها به سعادت و رستگاری برسند، باید سبک زندگی اسلامی و به‌ویژه سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) را الگوی خویش قرار دهند.

وی اظهار کرد: درست و صحیح کار کردنی که موجب افزایش رضایت ارباب رجوع و متعاقباً موجب تقویت نظام اسلامی باشد بهترین اقدام برای تعجیل فرج حضرت امام زمان(عج) است.

انتهای پیام

captcha