هدف دشمن نفوذ به فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3836889
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

هدف دشمن نفوذ به فعالیت‌های فرهنگی است

گروه اجتماعی ــ امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی را علیه ما آغاز کرده‌ است، گفت: دشمن قصد دارد به امور و فعالیت‌های فرهنگی نفوذ کند.

هدف دشمن نفوذ به امور و فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان امروز، اول شهریور در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد: نعمت‌های الهی امانتی در دست ماست و خداوند به‌وسیله آن ما را امتحان می‌کند. نباید نعمت‌های الهی را به خاطر معصیت از خود دور کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای برای پذیرفتن سند 2030 دلایل اشتباه و نادرستی را مطرح می‌کنند، افزود: برخی می‌گویند تمام دنیا سند 2030 را پذیرفته، ما هم مجبور هستیم آن را بپذیریم؛ در صورتی که چنین دلیلی اشتباه است و قابل پذیرش نیست، زیرا نباید با ارزش‌های اسلامی معامله کرد.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی را علیه ما آغاز کرده‌ است، گفت: دشمن سعی می‌کند ارزش‌های دینی و اسلامی را میان افرا جامعه کم‌رنگ کند، به همین دلیل سعی در ترویج بدحجابی و گناه‌های دیگر دارند. دشمن قصد دارد به امور و فعالیت‌های فرهنگی نفوذ کند.

میردامادی با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در زمینه مبارزه با مفسدان، بیان کرد: قوه قضائیه باید همچنان با مفسدان برخورد کند و ما از اقدامات قوه قضائیه به‌طور قاطع حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت تولید ملی و اینکه باید موانع تولید ملی رفع شود، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، در مقابل تولید، هفت خوان رستم را باید طی کرد و اینکه تولیدکنندگان داخلی مانند رزمندگان سال‌های دفاع مقدس هستند و سرمایه‌داران نباید سرمایه خود را به کشورهای دیگر بفرستند، زیرا این کار نوعی خیانت است.

انتهای پیام

captcha