اهدای ۲۰۰۰ بسته به دانش‌آموزان نیازمند در قالب «مهر تحصیلی»
کد خبر: 3836900
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

اهدای ۲۰۰۰ بسته به دانش‌آموزان نیازمند در قالب «مهر تحصیلی»

گروه اجتماعی ــ در راستای اجرای امینانه موقوفات، توزیع 2000 بسته «مهر تحصیلی» شامل کیف و لوازم‌lلتحریر با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به دانش‌آموزان نیازمند آغاز شد.

اهدای ۲۰۰۰ بسته به دانش‌آموزان نیازمند در قالب «مهر تحصیلی»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مراسمی با عنوان طرح «مهر تحصیلی» که روز گذشته، 31 مردادماه در مهدیه امام خامنه‌ای اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش طرح «مهر تحصیلی» همزمان با سراسر کشور در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا نیز 2000 بسته «مهر تحصیلی» شامل لوازم‌التحریر، کیف به ارزش سه میلیارد ریال از محل موقوفات منطبق بر نیت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه شده که به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.

ایزدی ادامه داد: دانش‌آموزان از طریق کمیته امداد و آموزش پرورش شناسایی شدند که بیشتر دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد و ۹ شهر استان از جمله بجستان، تایباد، تربت حیدریه، جغتای، چناران، درگز، سبزوار، کاشمر، مشهد و نیشابور هستند.

معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: طرح مهر تحصیلی در آستانه آغاز سال تحصیلی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برای توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند کشور اجرا می‌شود. این طرح امسال نیز با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان برای هفتمین سال متوالی در سراسر کشور در حال اجراست.

انتهای پیام

captcha