انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت حجاب در خراسان شمالی
کد خبر: 3836901
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت حجاب در خراسان شمالی

گروه سیاسی ــ امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان به شدت از وضعیت حجاب و پوشش برخی از زنان در استان انتقاد کرد و گفت: چرا لباس‌های غربی نامناسب با فراوانی زیاد در بازار وجود دارد؟‌

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت حجاب درخراسان شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، اول شهریور، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به وضعیت حجاب در استان، گفت: امروز بازار و لباس پوشیدن مردم نوعی از تلاش‌های دشمنان در تهی کردن فرهنگ دینی از درون است.

وی از مانتوهای موجود در بازار به شدت انتقاد کرد و گفت: این نوع پوشش در شأن زن ایرانی نیست.

یعقوبی با بیان اینکه مسئولان منشأ این مسئله را که همانا کارگاه‌های تولیدکننده این عوامل فساد هستند، نمی‌بینند، افزود: چرا باید زنان مسلمان برای یافتن یک مانتوی اسلامی بازار را زیر و رو کنند و کمتر پیدا کنند.

وی با اشاره به ورود دشمن از این راه برای تهی کردن انقلاب از درون، گفت: حجاب مسئله شرعی و قانونی است و نباید از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

وی با اشاره به نشانه رفتن غیرت مردان و حیای زنان در هجمه فرهنگی دشمنان، افزود: اگر دشمن این دو چیز را از مردم ما بگیرد دیگر نمی‌توان کاری کرد.

یعقوبی با اشاره به حضور جوانان جهادگر در خراسان‌شمالی، گفت: جوانان از نقاط دور و نزدیک در مناطق محروم استان برای جهاد و محرومیت‌زدایی حاضر شده‌اند و علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات به خودسازی می‌پردازند که مدیران نیز باید این جهادگران را یاری کنند.

انتهای پیام

captcha