طرح ملی «سینما خاطره» در کهگیلویه آغاز شد
کد خبر: 3836912
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

طرح ملی «سینما خاطره» در کهگیلویه آغاز شد

گروه فرهنگی ــ همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، طرح ملی سینما خاطره در روستا‌های کهگیلویه آغاز شد.

طرح ملی «سینما خاطره» در کهگیلویه آغاز شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قدرت‌الله سلیمانی‌فر، رئیس انجمن سینمای جوان استان شب گذشته، یکم شهریورماه در جمع خبرنگاران،‌ گفت: طرح ملی سینما خاطره توسط انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در سراسر کشور به‌خصوص در مناطق محروم و فاقد سینما، مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده آغاز شده تا با پخش آثار خاطره‌انگیز سینمای کودک و نوجوان شادی را به آنان هدیه دهد.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز این طرح به‌همت انجمن سینمای جوان استان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در روستاهای کهگیلویه و مناطق فاقد سینما از 31 مردادماه آغاز شده است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان، هدف از این رویداد فرهنگی را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای انجام برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد.

همچنین، سید‌ایرج کاظمی‌جو، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه نیز‌ طرح ملی سینما خاطره را فرصتی ارزنده جهت بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از تجهیزات سینما به‌صورت سیار و رایگان در مناطق کم‌برخوردار دانست که با نمایش فیلم‌های شاد، موزیکال و خاطره‌انگیز‌، فضای نشاط و شادی را برای آن‌ها فراهم کرده است.

بنابراین گزارش، همچنین، اسماعیل رضوی‌زاده، مدیر نمایش و اکران آثار طرح ملی سینما خاطره نیز گفت: این طرح با ۵ فیلم با تجهیزات سینما سیار انجمن از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور‌ماه در ۵ نقطه محروم استان و شهرستان کهگیلویه به‌صورت رایگان اکران می‌شود.

وی بیان کرد: 31 مردادماه این طرح با همکاری کانون فرهنگی شهید «رضا توفیقی» مسجد سید‌الشهدای‌(ع) دهدشت با اکران فیلم کلاه قرمزی پذیرای کودکان و نوجوانان بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

انتهای پیام

captcha