شهیدان رجایی و باهنر؛ نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت
کد خبر: 3837090
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

شهیدان رجایی و باهنر؛ نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت

گروه اجتماعی ـ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن پیام اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص  هفته دولت بدین شرح است:

تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی ۴۰ ساله پایه‌های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم‌تر می‌کند، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی‌ادعا بود. هفته اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام؛ شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی‌شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید، می‌تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم باشد.

هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز خواهد شد. در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر، استوار، آباد و آزاد هم پیمان شده و با تدبیر، زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه‌های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان به ویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌کنم و موفقیت دولت تدبیر و امید را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‎‌کنم و امیدوارم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام گام‌های استواری برداریم.

انتهای پیام

captcha