سرمایه‌گذاری کمیته امداد برای بیمه ۱۲۵۷ مددجوی زنجانی
کد خبر: 3837518
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

سرمایه‌گذاری کمیته امداد برای بیمه ۱۲۵۷ مددجوی زنجانی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: بیش از ۵۲۳ میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان در سه ماهه نخست سال جاری هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری کمیته امداد برای بیمه تأمین اجتماعی 1257 مددجوی زنجانیهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی گروه‌های مختلف تحت حمایت این نهاد از طریق ارائه خدمات متنوع و زمان‌دار است، گفت: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال از خدمات مهم کمیته امداد در حوزه توانمندسازی است.
 
وی با اشاره به اینکه یک هزار و 257 زن سرپرست خانوار و مجری طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد از خدمات پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: از مجموع مددجویان بهره‌مند از این خدمت، 835 زن سرپرست خانوار و 422 مجری طرح اشتغال هستند.
 
صفری ادامه داد: با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی این گروه از جامعه هدف کمیته امداد، زمینه توانمندسازی آن‌ها از طریق دریافت حق بازنشستگی در یک بازه زمانی مشخص فراهم‌ شده و با توانمندسازی از این طریق از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه حق بیمه بازنشستگی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال به‌صورت مستمر و سه‌ ماهه به‌حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود، گفت: بیش از 523 میلیون تومان بابت حق بیمه تأمین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه‌ ماهه نخست سال جاری هزینه شده است.
 
صفری با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این گروه از جامعه هدف کمیته امداد از سایر خدمات مستمر و غیرمستمر این نهاد تا زمان رسیدن به مرحله خوداتکائی و خودکفایی و برقراری مستمری تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه سایر خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی از جمله تأمین مسکن و ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی سایر اعضای خانواده، توانمندی کامل آن‌ها در بازه زمانی مشخص فراهم شود.
 
انتهای پیام
captcha