برقراری امنیت عزاداری‌ها با استفاده از مشاركت مردمی محقق می‌شود
کد خبر: 3839207
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

برقراری امنیت عزاداری‌ها با استفاده از مشاركت مردمی محقق می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فسا با تأكید بر اهمیت همكاری با پلیس در ایام محرم گفت: برقراری نظم و امنیت عزاداری‌های حسینی با استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی و همکاری بیش از پیش هیئات و تعامل نهادها و سازمان‌ها محقق خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، فرج رستمی، فرمانده انتظامی فسا امروز، 10 شهریورماه در نشست با مسئولان هیئت‌های عزاداری این شهرستان، بر تعامل و همکاری بیش از پیش نهادها، هیئت‌ها و مشارکت مردمی با پلیس برای برقراری نظم مراسم‌های سوگواری سیدالشهدا(ع) تأکید کرد.
در این نشست که با حضور امام جمعه، فرمانده انتظامی، دادستان و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان در مهدیه صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد، رستمی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان هیئت‌های مذهبی با پلیس در عزادارای سیدالشهدا(ع) در سال‌های گذشته گفت: نیروی انتظامی فسا برقراری نظم و امنیت عزاداری‌های حسینی را به صورت جدی در دستور كار قرار داده است.
وی تأكید كرد: برقراری نظم و امنیت عزاداری‌های حسینی با استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی و همکاری بیش از پیش هیئات و تعامل نهادها و سازمان‌ها محقق خواهد شد.
رستمی به ضرورت رعایت حال بیماران و افراد مسن اشاره کرد و گفت: مسئولان هیئت‌ها ضمن همکاری با ماموران انتظامی، ساعات شروع و پایان مراسم‌های و همچنین حرکت دسته عزاداری در مسیر تعیین شده را مدنظر قرار دهند که مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود.
فرمانده انتظامی فسا با تأکید بر خودداری از انجام اعمال خرافه و مغایر شرع و عدم استفاده از وسایل نامتعارف، گفت: همه باید مراقبت كنیم كه مراسم‌های محرم امسال با شور و در خور شأن عزاداران برگزار شود و هیچ رفتاری خواسته یا ناخواسته عظمت واقعه عاشورا را زیر سئوال نبرد.
انتهای پیام

captcha