فرهنگ دفاع مقدس عالمانه و هنرمندانه تبیین شود
کد خبر: 3842356
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

فرهنگ دفاع مقدس عالمانه و هنرمندانه تبیین شود

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به تبیین عالمانه و هنرمندانه فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: با این اقدام می‌توانیم زوایای پیدا و پنهانی از این دوران را بشناسانیم.

فرهنگ دفاع مقدس عالمانه و هنرمندانه تبیین شودبه گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، امروز، 24 شهریوماه در جلسه هماهنگی بازسازی عملیات کربلای 5 اظهار کرد: دفاع مقدس برای حفظ استقلال کشور و ارزش‌های انقلاب برای نسل‌های دیروز، امروز و فردا از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از همین‌رو باید برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی هفته دفاع مقدس را نماد عزت، مقاومت، مشارکت، وحدت و همدلی و تبلور حضور همه جانبه دانست و گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در شرایطی که فضای موجود به نفع ایران نبود، مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان نمادی از ایثار در تاریخ جمهوری اسلامی می‌درخشد، تصریح کرد: باید فرهنگ هشت سال دفاع مقدس تببین عالمانه شود و نسل آینده ما اقدامات هشت ساله ایران اسلامی را بشناسد و بفهمد.

این مسئول به ترویج و تبلیغ هنرمندانه از هشت سال دفاع مقدش تأکید کرد و افزود: با این اقدام می‌توانیم زوایای پیدا و پنهانی از این دوران را بشناسانیم و فرهنگ هشت سال دفاع مقدس باید عالمانه تبیین و تبلیغ شده تا این روح در جامعه ساری و جاری شود.

مرادی با بیان اینکه بازسازی عملیات کربلای 5 می‌تواند در این فرهنگ‌سازی مؤثر باشد، بیان کرد: تجربه امور فرهنگی و اجتماعی و تبیینی نشان می‌دهد هر زمان همه دستگاه‌ها یک کار جمعی انجام داده‌اند آثار و برکات جمعی نیز داشته است.

وی با اشاره به تقسیم وظایف برای بازسازی عملیات کربلای 5 در زنجان اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی در حوزه تأمین تبلیغات محیطی، صوت، تامین سرویس بهداشتی و کمک هزینه برای برگزاری این رویداد همکاری لازم را داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تامین آب شرب و روشنایی محل توسط شرکت‌های آب و برق انجام شده است، افزود: برای تردد شهروندان تامین اتوبوس نیز مد نظر است. با توجه به برگزاری بازنمایی عملیات کربلای 5 در مرکز استان بسیج همه امکانات در شهرستان زنجان انجام شود.
انتهای پیام

 

captcha