اردبیل آماده استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی است
کد خبر: 3843680
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

اردبیل آماده استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی است

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ما در استان اردبیل با تمهیدات اتخاذشده و برنامه‌ریزی‌های لازم آماده استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی به ویژه زائران خارجی هستیم.

اردبیل آماده استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ظهر امروز، ۳۰ شهریورماه، در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل با تمهیدات اتخاذشده و برنامه‌ریزی‌های لازم آماده استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی به ویژه زائران خارجی هستیم و در این زمینه کاستی و مشکلی وجود ندارد.
وی افزود: پیش‌بینی شده که چند هزار نفر زائر از جمهوری آذربایجان و قفقاز از طریق مرز بیله‌سوار وارد استان شوند که برای میزبانی و استقبال از این زائران آمادگی داریم و امیدواریم شاهد استقبال مناسب و تسهیل در رفت و آمد این زائران باشیم.
ندایی از استقرار ۹ موکب استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی توسط استان اردبیل به صورت رسمی در داخل کشور و در عراق خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا شاهد خدمات‌رسانی مناسب این موکب‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تاکید بر برنامه‌ریزی و هدفگذاری لازم برای رفع کاستی‌های این موکب‌ها بیان کرد: باید قبل از اعزام این موکب‌ها در مورد نیاز‌های این موکب‌های بررسی‌های لازم انجام و نسبت به رفع نیاز‌ها و کمبود‌ها اقدام شود.

ندایی از آمادگی دستگاه‌های مرتبط در امر خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد و تصریح کرد: در زمینه تامین اقلام مورد نیاز اعم از مواد غذایی، فرهنگی و تجهیزات لازم در زمینه اسکان موقت زائران دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام داده‌اند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

captcha