بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفات فارس توزیع شد
کد خبر: 3843682
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفات فارس توزیع شد

گروه اجتماعی ـ در آستانه بازگشایی مدارس، طی مراسمی 800 بسته مهر تحصیلی از محل موقوفات استان فارس میان دانش‌آموزان شیراز و 700 بسته هم میان دانش‌آموزان شهرستان‌های استان توزیع شد.

به گزارش ایكنا از فارس، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم توزیع بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفات استان فارس امروز، 30 شهریورماه در حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.
این مراسم با حضور مدیران كل اوقاف و امور خیریه فارس، كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و آموزش و پروش استان فارس برگزار شد كه در آن از برخی از دانش‌آموزان نمونه شیراز نیز تجلیل به عمل آمد.
حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینكه در آستانه آغاز سال تحصیلی 1500 بسته مهر تحصیلی میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود، گفت:‌ امروز 800 بسته در شیراز و 700 بسته دیگر نیز در شهرستان‌های فارس توزیع می‌شود.
وی با بیان اینكه حدود 20 هزار نفر در شیراز در حوزه سلامت از موقوفات بهره‌مند هستند، گفت: موقوفات بزرگی در استان فارس در حوزه سلامت وقف شده‌اند كه لازم است به وقف در حوزه تأمین هزینه‌های دانش‌آموزان نیازمند هم توجه شود.
موسوی، ارزش بسته‌های مهر تحصیلی را 100 میلیون تومان اعلام كرد و گفت: هر بسته شامل کیف و لوازم‌التحریر مورد نیاز مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است.
انتهای پیام

captcha