پیگیری مشکلات مردم و رفع آن در دستور کار دادگستری باشد
کد خبر: 3843686
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

پیگیری مشکلات مردم و رفع آن در دستور کار دادگستری باشد

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، خواهان ارائه خدمت صادقانه و بی‌واسطه به مردم شد و تأکید کرد: پیگیری مشکلات مردم و رفع آن را در دستور کار خود قرار دهید.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از دادگستری کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه بر مردم را راه حل مشکلات می‌دانند بر آنیم این رویه را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت جلب رضایت و کاهش مشکلات مردم گام برداریم.
وی با اشاره به دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: رییس قوه قضاییه تأکید کر باید نگاه مدیریتی به سمت‌وسویی باشد که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: بنا داریم در گام اول با اطلاع‌رسانی قبلی در بازدید از شهرستان نه تنها پیگیر امور قضائی باشیم بلکه در یک مسجد نیز با مردم بی‌واسطه جهت رفع مشکلات آن‌ها دیدار کنیم و بی‌واسطه مستمع سخنان و مشکلات مردم باشیم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های خود، کاهش جمعیت کیفری، جلب اعتماد عمومی، کاهش ورودی پرونده‌ها و کاهش موجودی آن‌ها را از مهم‌ترین آن‌ها برشمرد و یادآور شد: ارتباط راحت‌تر با مردم و همکاران و پیگیری کارها و مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه از دیگر برنامه‌هایی است که به جد آن‌ها را پیگیری خواهم کرد.
در این دیدار آیت‌الله علما نیز ضمن ابراز رضایت از انتصاب دکتر توسلی‌زاده به عنوان رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، خواهان ارائه خدمت صادقانه و بی‌واسطه به مردم شد و تأکید کرد: پیگیری مشکلات مردم و رفع آن را در دستور کار خود قرار دهید.
انتهای پیام

captcha