دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است
کد خبر: 3843952
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است و نسل جدید باید بداند رزمندگان با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

دفاع مقدس برگرفته از عاشورا استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده اما در مقابل خدعه‌های شوم دشمنان و توطئه‌های استکبار همچنان سربلند ایستاده است.
وی با اشاره به اینکه در دوره‌ای دنیا بین دو بلوک شرق و غرب تثبیت و همه امور توسط این دو ابرقدرت تعیین می‌شد، ابراز کرد: دو بلوک شرق و غرب در هیچ مناقشه‌ای در جهان با یکدیگر هم‌سو نشدند، به جز حمله رژیم جنایت‌کار صدام به ایران که نه‌تنها با نشان دادن چراغ سبز، وی را تحریک به حمله کردند، بلکه میلیاردها دلار نیز کمک تسلیحاتی در اختیارش گذاشتند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب به پیروزی رسید، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی خط سومی در دنیا ایجاد شد که رنگ و بوی دینی داشت و به همین علت دشمنان توطئه‌های بی‌شماری را ترتیب داده ولی به حول و قوه الهی همه توطئه‌های آنان با شکست مواجه شد.
وی تأکید کرد: امروز نسل جوان باید بداند که پدران و برادران سلحشورشان با دستان خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، ایستادند و افتخارات بزرگی آفریدند که در تاریخ ماندگار خواهد بود و ما عزت امروز خود را مدیون فداکاری رزمندگان هستیم و حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم، گفت: در دوران انقلاب و دفاع‌مقدس، ابهت و هیمنه پوشالی ابرقدرت‌های شرق و غرب (شوروی و آمریکا) شکسته شد و به دستاوردی بزرگ رسیدیم؛ نظام جمهوری اسلامی، یکه و تنها در مقابل همه کفار و جبهه استکبار، در راس آن آمریکا که برای از بین بردن انقلاب و نظام به صحنه آمده بودند، ایستاد و به پیروزی رسید.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و هرگونه توطئه و ترفند دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در نطفه خفه کرده و نقشه‌های‌شان را نقش برآب می‌کنیم.
انتهای پیام
captcha