جهادگران، حلقه واسط دفاع از مردم در تمامی جنگ‌ها هستند
کد خبر: 3844326
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

جهادگران، حلقه واسط دفاع از مردم در تمامی جنگ‌ها هستند

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار سمنان با بیان اینکه جهادگران، حلقه واسط دفاع از مردم در تمامی جنگ‌ها هستند، گفت: این افتخار بزرگی که نصیب جهادگران شده و می‌کوشند تا در راه جنگ اقتصادی و شرایط تحریمی نیز با سرلوحه قرار دادن شعار سال به نیرو و ظرفیت‌های بومی تأکید کنند.

جهادگران، حلقه واسط دفاع از مردم در تمامی جنگ‌ها هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون استاندار ظهر امروز، 1 مهر در مراسم «در کوی نیک‌نامان» و همایش سنگر‌سازان بی‌سنگر با بیان اینکه در جنگ اقتصادی امروز جهادگران طلایه‌دار هستند، متذکر شد: بسیاری از امور تأمین معاش مردم توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

به گفته وی، در جنگ اقتصادی معیشت مردم هدف قرار داده‌ شده که  با اجرای برنامه‌های خوب وزارت جهاد کشاورزی از جنگ اقتصادی می‌توان سربلند بیرون آمد که در این راستا جنگ تحمیلی تمام شد اما دشمنان به مقابله با نظام و مردم ایران ادامه دادند و تا‌کنون شاهد تحمیل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و این روزها نیز جنگ اقتصادی هستیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه جهادگران، حلقه واسط دفاع از مردم در تمامی جنگ‌ها هستند، یادآور شد: این افتخار بزرگی که نصیب جهادگران شده است و می‌کوشند تا در راه جنگ اقتصادی و شرایط تحریمی نیز با سرلوحه قرار دادن شعار سال به نیرو و ظرفیت‌های بومی تأکید کنند.

خجسته‌پور با تأکید بر اینکه جهادگران بدون اینکه خود حفاظی داشته باشند برای رزمندگان حفاظ و پناه ایجاد می‌کردند، اظهار کرد: «سنگر‌سازان بی‌سنگر»، در دفاع مقدس تلاشگرانه و مخلصانه همت و جهاد کردند که بر این اساس تقدیم ۱۱۸ شهید جهادگر افتخاری برای مردم استان و مجموعه جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام

captcha