قرآن بهترین الگو برای زندگی سالم فردی و اجتماعی است
کد خبر: 3853687
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

قرآن بهترین الگو برای زندگی سالم فردی و اجتماعی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر الگوبرداری از قرآن و آموزه‌های آن گفت: برای اینکه بتوانیم زمینه برای زندگی سالم فردی و اجتماعی را ایجاد کنیم باید از قرآن الگوبرداری کنیم چرا که قرآن بهترین الگو در این زمینه است.

قرآن بهترین الگو برای زندگی سالم فردی و اجتماعی است/برگزاری کارگاه ارتقای دانش تخصصی فضای مجازی برای فعالین قرآنی اردبیلسیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با حضور اساتید مجرب، کارگاه ارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی در حوزه فضای مجازی برای فعالین قرآنی استان اردبیل دائر شد.

وی بیان کرد: این کارگاه با مشارکت و همکاری پلیس فتا، اداره کل حراست، اتحادیه مؤسسات قرآنی، دارالقرآن و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  افزود: در این کارگاه به صورت تخصصی به مباحث مربوط به فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدید‌های این فضا پرداخته شد و در پایان کارگاه، شرکت‌کنندگان در آزمون تخصصی آن حضور یافتند. 

اسحاقی با تاکید بر الگوبرداری از قرآن و آموزه‌های آن گفت: برای اینکه بتوانیم در تمامی دوره‌ها و نیز در آینده زندگی سالم و متعالی داشته باشیم باید از قرآن الگوبرداری کنیم چرا که قرآن بهترین الگو در این زمینه است.

وی جاری شدن ارزش‌ها و مفاهیم والای قرآنی در جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: جاری و ساری شدن این مفاهیم و سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم زمینه‌ساز ایجاد زندگی سالم فردی و اجتماعی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: با الگو قرار دادن مفاهیم قرآنی در زندگی می‌توانیم از بسیاری از مسائل و مشکل در امان مانده و تعالی واقعی را برای خود رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha