اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی حاوی مولفه‌های تمدن‌سازی است
کد خبر: 3860341
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
خراسانی:

اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی حاوی مولفه‌های تمدن‌سازی است

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی مؤسسه بین‌المللی اسرا گفت: اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی حقیقتا اندیشه تمدن‌ساز بوده که زیربنای تمدن اسلامی است و باید نخبگان و دانشگاهیان و حوزویان با این اندیشه آشنا شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، ابولفضل خراسانی معاون فرهنگی مؤسسه بین‌المللی اسرا عصر دیروزپنجشنبه، 7 آذر در نشست خبری با موضوع همایش آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌‌آملی در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) گفت: این رویداد ملی ارزشمند که در رفسنجان برگزار می‌شود اهمیت زیادی دارد رفسنجان بستر فرهنگی اجتماعی خوبی دارد که در کمترین جایی وجود دارد.
وی افزود: آثار آیت‌الله جوادی‌آملی به لحاظ تعداد و تنوع موضوعی بسیار کم‌نظیر بود و شخصیت ایشان هم در بعضی حوزه‌ها کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر است.
معاون فرهنگی مؤسسه بین‌المللی اسراء با بیان اینکه اندیشه‌های آیت‌الله جوادی‌آملی حاصل میراث کهنی است که از اساتید ایشان به ویژه امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی، محقق داماد و ... است، بیان کرد: امروز ایشان پرچمدار حکمت اسلامی است که ملاصدرا آن را پایه‌ریزی کرده است.
وی تصریح کرد: اندیشه آیت‌الله جوادی‌آملی حقیقتا اندیشه تمدن‌ساز بوده که زیربنای تمدن اسلامی است که باید نخبگان و دانشگاهیان و حوزویان با این اندیشه آشنا شوند.
خراسانی با اشاره به کتاب مفاتیح‌الحیات آیت‌الله جوادی‌آملی اظهارکرد: این کتاب در زمینه رفتار اجتماعی تأثیرات زیادی دارد.

انتهای پیام
captcha