نشر فرهنگ عمومی، نیازمند فهم مشترک است
کد خبر: 3860736
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

نشر فرهنگ عمومی، نیازمند فهم مشترک است

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار سمنان با بیان اینکه برای نشر فرهنگ عمومی نیازمند فهم مشترک هستیم، گفت: در این امر، رابطه نیازهای اصلی و فرعی و نیز سلوک عملی و در ادامه ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید مدنظر قرار گیرد.

نشر فرهنگ عمومی، نیازمند فهم مشترک است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری شب گذشته، 9 آذر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه برخی ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی در حال تغییر و نابودی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند، گفت: برای جلوگیری از این امر باید سیاست‌گذاری بخش فرهنگی بر کارآمدی و عملیاتی شدن منطبق شود.

وی ادامه داد: برای توسعه می‌توان از رویکردهای ناب اسلامی استفاده کرد که در این راستا جهت تحقق این مهم باید دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم حوزه علمیه در راستای ترویج فرهنگ اصیل تلاش کنند که البته همراهی همه ارکان جامعه را نیز می‌طلبد.

خجسته‌پور با بیان اینکه برای نشر فرهنگ عمومی نیازمند فهم مشترک هستیم، متذکر شد: در این امر ارتباط رفع نیازهای اصلی و فرعی و نیز سلوک عملی و در ادامه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید مدنظر واقع شود.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه توجه به آموزه‌های اخلاقی یکی از روش‌هایی است که می‌تواند از بزه و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند، یادآور شد: انتظار می‌رود که بر روی این موارد تأکید بیشتری صورت گیرد تا بتوان با همراهی سایر نهادها شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha