تجلیل از ۱۰۰۰ خادم اربعین در سمنان
کد خبر: 3864086
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

تجلیل از ۱۰۰۰ خادم اربعین در سمنان

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مراسم تجلیل از یک‌ هزار خادم اربعین استان خبر داد و گفت: اجرای مراسم اربعین نشان از یک همت جهادی است.

تجلیل از 1000 خادم اربعین در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، عصر روز گذشته، 23 آذر در جلسه ستاد اربعین حسینی استان سمنان بابیان اینکه مراسم تجلیل از یک هزار خادم اربعین استان برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش ترویج عمل خیر و صالح است تا دیگران برای حضور بیشتر در سال‌های آتی پای‌کار حضور یابند.

وی ادامه داد: امسال تعداد زائران استان سمنان نسبت به دوره قبل سه برابر رشد داشت که در این راستا بیش از ۳۰ موکب به زائران هم استانی و هم‌وطن در داخل و کشور عراق، خدمت‌رسانی می‌کنند که خود نشان‌دهنده روحیه معنوی و فرهنگی است که در این استان وجود داشته و همچنان نسبت به موضوعات معنوی و فرهنگی خدمت می‌کنند.

به گفته وی تجمیع موکب‌ها کار پسندیده و نیکویی است و البته باید این اقدام با مطالعات فرهنگی همراه باشد تا بتواند موفق و موثر واقع شود و می‌طلبد تا فرمانداران نسبت به انجام مطالعات فرهنگی در این خصوص اقدام کنند.

خجسته‌پور بابیان اینکه برای اینکه بتوانیم این وظیفه دینی و ملی را معرفی و آسیب‌ها را برطرف کنیم، نیاز به مستندسازی است افزود: مستند سازی در همه مراحل، از جمع‌آوری کمک‌ها تا راه‌اندازی، خدمت‌رسانی و پایان کار باید در دستور کار قرار داشته باشد.

 

انتهای پیام
captcha