اجرای طرح «مودت» در اردکان/ نذر ۵ میلیارد تومانی توسعه امامزاده قاسم
کد خبر: 3867316
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

اجرای طرح «مودت» در اردکان/ نذر ۵ میلیارد تومانی توسعه امامزاده قاسم

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف اردکان با اشاره به اجرای طرح «مودت» در این شهرستان، از انجام نذری به ارزش ۵ میلیارد تومان برای توسعه عمرانی امامزاده قاسم ساغند به‌همت یکی از خیران خبر داد.

اجرای طرح «مودت» در اردکان/نذر 5 میلیاردی توسعه امامزاده قاسمبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه یزد، حجت‌الاسلام سیدمهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان اظهار کرد: طرح ملی «مودت» به‌منظور توسعه طرح‌های زیرساختی و عمرانی بقاع متبرکه، ارائه خدمات مطلوب به زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح هدایا و نذورات غیرنقدی زائران و خیران جمع‌آوری می‌شود، افزود: در مجموع در ایام نوروز، ماه رمضان، ماه محرم، اعیاد و شهادت‌ها و روز‌های پنجشنبه طرح مودت با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدی ادامه داد: به‌همت یکی از خیران شهرستان اردکان نذری به ارزش پنج میلیارد تومان برای توسعه عمرانی امامزاده قاسم ساغند این شهرستان، انجام شد.

رئیس اداره اوقاف اردکان به استقبال مردم از طرح مودت در امامزاده سیدنورالدین احمد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با نذورات جمع‌آوری شده، طرح توسعه حرم، بازسازی زائرسرا، تکمیل و تجهیز سیستم‌های روشنایی، گرمایشی و تأسیسات این امامزاده در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در بقعه حوض عباس شهرستان اردکان تصریح کرد: طرح توسعه این بقعه در اولویت قرار دارد و افراد در قالب این طرح، اقدام به خرید قسمت‌هایی از املاکی که در مسیر طرح توسعه این بقعه قرار دارند، می‌کنند.

انتهای پیام
captcha