ثبت‌نام ۵۷۶ کانون مسجد کردستان در سامانه بچه‌های مسجد
کد خبر: 3867805
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

ثبت‌نام ۵۷۶ کانون مسجد کردستان در سامانه بچه‌های مسجد

گروه فرهنگی ــ مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اینکه تمام ۵۷۶ کانون استان در این سامانه ثبت‌نام شده‌اند، گفت: اعضای ۱۷۱ کانون نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند که تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد از اوایل مهرماه آغازشده و 25 دی‌ماه آخرین‌ مهلت ثبت‌نام برای اعضای کانون‌های مساجد استان است.

وی با اشاره به اینکه تمام 576 کانون مساجد کردستان در این سامانه ثبت‌نام‌شده است، افزود: هفت هزار و ۳۸۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد در این سامانه اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان بیان کرد: اعضای ۱۷۱ کانون مساجد استان هنوز نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند که تا 25 دی ماه فرصت دارند که نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی بیشترین میانگین سنی اعضای ثبت‌نام‌شده کانون‌های مساجد استان را جوانان دانست و عنوان کرد: ۲۸ نفر از اعضای کانون‌های مساجد در این طرح ما را یاری دادند.

گلباغی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اعضای کانون‌های مساجد استان کردستان اشاره و اعلام کرد: این کارگاه‌های آموزشی در تمام شهرستان‌های استان برگزارشده است.

وی ادامه داد: انتظار داریم اعضای کانون‌های مساجد نسبت به ثبت‌نام خود هرچه زودتر در این سامانه اقدام کنند چراکه اعتبارات و حمایت‌های مالی بر مبنای کسب امتیاز در این سامانه تخصیص می‌یابد.

گلباغی در پایان یادآور شد: یکپارچه‌سازی اطلاعات در سطوح مختلف، بررسی و ارزیابی کمی و کیفی خدمات و وضعیت موجود کانون‌ها، تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون‌ها، دبیرخانه‌ها و ستاد در مناطق مختلف کشور، ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی و ارتباطی بین کانونی، آشنایی کانون‌ها با فعالیت‌های خدماتی و دریافت خدمات از یکدیگر، شفاف‌سازی فعالیت‌های فرهنگی - هنری و اجتماعی، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی باهدف تخصصی کردن بخش‌های کانونی و بهینه‌سازی کیفیت ارائه خدمات در کانون‌های مساجد ازجمله اهداف سامانه بچه‌های مسجد است.

انتهای پیام
captcha