کلنگ‌زنی اولین مجتمع آموزشی به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3870407
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

کلنگ‌زنی اولین مجتمع آموزشی به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان

گروه اجتماعی – با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، دیروز چهارشنبه، 18 دی کلنگ ساخت یکی از ۶۳ مجتمع آموزشی در سراسر کشور به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان به زمین زده شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از دفتر نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، ساخت ۲ مجتمع آموزشی و ۲ باب مدرسه به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در کرمان، گلباف و رابر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه کلنگ‌زنی این مجتمع آموزشی گفت: پس از اخذ موافقت وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، با ساخت چهار مجتمع آموزشی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در استان، سریعا با هماهنگی وی، امروز رخشانی‌فر رئیس نوسازی و تجهیز مدارس کشور به کرمان سفر کرد.
وی افزود: ساخت ۲ مجتمع در شهرک شهرداری به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهرک مطهری کرمان به نام سردار شهید حسین پورجعفری و ۲ باب مدرسه در رابر و گلباف زادگاه این دو شهید و به‌نام این دو شهید گرانقدر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام
captcha