فراخوان دومین جشنواره «آتش به اختیار»
کد خبر: 3871646
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

فراخوان دومین جشنواره «آتش به اختیار»

کانون خبرنگاران نبأ ــ دومین جشنواره «آتش به اختیار» به‌منظور شناسایی فعالان فرهنگی و اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مجتبی سالک، رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره آتش به اختیار، گفت: این جشنواره به‌منظور شناسایی فعالان فرهنگی و اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی بیان کرد: جشنواره آتش به اختیار سال گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار شد که امسال بر اساس تأکید و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دامنه و محور جمع‌آوری آثار در دومین مرحله آن به اقتصاد مقاومتی، علمی و فناوری، تولیدات فضای مجازی، معرفی حوادث سیاسی، تولیدات فرهنگی وهنری، فعالیت‌های اجتماعی و جهادی گسترش داده شده است.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل ورود بسیج به این موضوع، آن است که برخی افراد و یا گروه‌ها در کشور، به‌صورت خودجوش فعالیت و تولید آثار ارزشمندی دارند که از نگاه مسئولان و مردم مغفول مانده است و این جشنواره حلقه اتصال آنان به نقاط اصلی مربوط است.
وی به دسته‌بندی آثار و محصولات جهت شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: محصولات و یا آثاری که می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند عبارتند از تولیدات اسباب‌بازی، فعالیت در حوزه مجازی اپلیکیشن تلفن همراه و بازی‌های رایانه‌ای، طراحی و تولید محصولات غذایی فنی و صنعتی، رسانه‌های صوتی و تصویری در همه حوزه‌ها همانند مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، فیلم سینمایی، پادکست و غیره، آثار مکتوب شامل کتاب، رمان، مقاله، یادداشت، تحلیل‌نویسی، شعر، فیلمنامه‌نویسی و سناریو، هرگونه فعالیت اجرایی شامل فعالیت‌های جهادی، برگزاری نمایشگاه، برگزاری گردهمایی، نشست، کرسی‌های آزاداندیشی تبلیغ و روشنگری.
سالک اظهار کرد: امسال جهت سهولت دسترسی و ارسال آثار، پایگاه اطلاعرسانی www.atash-beekhtiyar.com در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۲ بهمن‌ماه آثار خود را از این طریق به جشنواره ارسال کنند.
وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره، جهت ارتباط با دبیرخانه و رفع مشکلات می‌توانند با شماره‌های ۸۸۴۴۶۴۸۲ و ۰۹۳۳۱۸۹۵۰۷۷ تماس گرفته و یا به‌ آدرس تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، روبروی خیابان یوسفیان، ساختمان شهید طهرانی‌مقدم، طبقه چهارم مراجعه کنند.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: پس از این زمان، آثار ارسال شده مورد داوری قرار گرفته و آثار برتر در نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
حسین کریمیان
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه احمدپناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۰
0
0
جشنواره بسیار عالی هست که تقریبا بیشتر رشته های هنری رو داره
موفق باشید
captcha