دفتر خبرگزاری ايكنا در بوشهر افتتاح شد
کد خبر: 3919072
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
با حضور رئیس جهاددانشگاهی؛

دفتر خبرگزاری ايكنا در بوشهر افتتاح شد

دفتر خبرگزاری ایکنا در استان بوشهر عصر روز گذشته، ۴ شهریور ماه، با حضور حمید‌رضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عصر روز گذشته، 4 شهریور ماه همزمان با سومین روز از هفته دولت دفتر خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن‌(ایکنا) با حضور  حمید‌رضا طیبی، رئیس جهاد‌دانشگاهی و مسئولان استانی در بوشهر افتتاح شد.

رئیس جهاددانشگاهی در این مراسم بیان کرد: این خبرگزاری زیر مجموعه جهاددانشگاهی که نهادی علمی و انقلابی است، فعالیت خود را آغاز می‌کند و امید می‌رود افتتاح آن منشأ خیر و برکات فراوانی در استان بوشهر شود. جهاد‌دانشگاهی به‌ منظور توسعه حوزه خبر و اطلاع‌رسانی دفتر خبرگزاری ایکنا را در استان افتتاح کرده است.

طیبی که به‌ منظور افتتاح خبرگزاری ایکنا بوشهر و کلنگ‌زنی طرح‌های فناورانه در این استان حضور دارد، اظهار کرد: پروژه دیگر در حوزه پزشکی و ایجاد مجموعه درمانی است که با افتتاح آزمایشگاه کووید ۱۹ شروع می‌شود و به تدریج توسعه پیدا می‌کند، ما در این حوزه‌ها نیاز به حمایت استاندار و مدیریت استان بوشهر داریم. در موضوع توسعه حوزه آموزش، خوشبختانه با همت جهاددانشگاهی بوشهر ساختمان مناسبی به دانشگاه علمی ـ کاربردی واگذار و بازسازی خوبی انجام شده است که به زودی افتتاح خواهد شد.

یادآور می‌شود که ساختمان جهاددانشگاهی استان بوشهر که مزین به نام دکتر کاظمی آشتیانی است در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع و با هزینه 5 میلیارد ریال مرمت و بازسازی شد. این طرح نیز در سومین روز از هفته دولت با حضور رئیس جهاددانشگاهی، نمایندگان و مسئولان استانی افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha