ایجاد محدودیت‌های کرونایی در سمنان
کد خبر: 3928070
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

ایجاد محدودیت‌های کرونایی در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه شیوع کرونا در استان با شیب تندی در حال افزایش است، گفت: محدودیت‌های کرونایی از ۱۹ تا ۲۵ مهرماه در سراسر استان اعمال می‌شود.

ایجاد محدودیت‌های کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شب گذشته 16 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی گفت: شیوع ویروس کرونا با شیب تندی در سطح استان سمنان در حال افزایش است که در این راستا محدودیت‌ها به مدت یک هفته از روز شنبه ۱۹ تا ۲۵ مهرماه اعمال می‌شود.

وی بابیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تمام دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و کتابخانه‌ها تعطیل هستند، اظهار کرد: موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز در این هفته تعطیل خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه برخی ورزش‌های پرخطر مانند کشتی، کاراته، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن‌سازی به‌طور کامل تعطیل هستند، متذکر شد: هیئت‌های عزاداری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در عزاداری‌های ایام پایانی ماه صفر در دستور کار قرار دهند.

خجسته‌پور با تأکید بر اینکه برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سرپوشیده ممنوع است، یادآور شد: مراسم عزاداری در فضای باز با استفاده از ماسک و رعایت فاصله حداقل دو متر از هر طرف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha