نظارت آنلاین بر مرحله کشوری آزمون تفسیر قرآن در کردستان
کد خبر: 3928286
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

نظارت آنلاین بر مرحله کشوری آزمون تفسیر قرآن در کردستان

رئیس اداره قرآن اوقاف استان کردستان از برگزاری نظارت آنلاین بر مرحله کشوری رشته تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نظارت آنلاین بر مرحله کشوری رشته تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دوم آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، افزود: ادارات اوقاف و امور خیریه استان خود ناظر برگزار آزمون خواهند بود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: برای اولین بار در سطح کشور سهمیه پنج نفری برای برگزیدگان مرحله استانی به استان کردستان اختصاص یافت که از این تعداد سه نفر آقا و دو نفر بانو هستند.

وی با اشاره به اینکه سؤالات مسابقات تفسیر از سوره‌های طاها و مریم مطرح شده است، عنوان کرد: 30 درصد سؤالت ازسوره مریم و 70 درصد از سوره طاها بوده است.

همتی در پایان به منابع آزمون مرحله کشوری رشته تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اشاره کرد و یادآور شد: منبع آزمون برای اهل تشیع تفسیر نمونه و برای اهل سنت کتاب صفوة التفاسیر بوده است.

انتهای پیام
captcha