قرار گرفتن 6 شهرستان سمنان در وضعیت زرد کرونایی
کد خبر: 3943197
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

قرار گرفتن 6 شهرستان سمنان در وضعیت زرد کرونایی

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان سمنان از قرار گرفتن شش شهرستان از جمله شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر و... در وضعیت زرد کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم خبر داد.

قرار گرفتن 6 شهرستان سمنان در وضعیت زرد کرونایی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور، جانشین ستاد مقابله با کرونای استان، شب گذشته، چهارم دی‌ماه با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در سطح استان، گفت: با اعلام آمار از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، دو شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با همراهی مردم و اصناف و رعایت پروتکل‌ها شهرستان‌های شاهرود و گرمسار نیز تغییر وضعیت دادند، اظهار کرد: دو شهرستان سمنان و دامغان تنها شهرستان‌های وضعیت نارنجی در سطح استان محسوب می‌شوند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش مردم و رعایت پروتکل‌ها در کنار مجاهدت‌های کادر درمانی می‌تواند شرایط سمنان و دامغان را نیز تغییر دهد، متذکر شد: خوشبختانه همراهی مردم سبب شده تا اکثر نقاط استان شرایط پایداری یابد.

خجسته‌پور ضمن تقدیر از همراهی مردم برای کاهش کرونا افزود: تغییر وضعیت در شهرستان‌های استان به همراهی آحاد جامعه در بخش‌های مختلف بستگی دارد که خوشبختانه مردم استان همواره تلاش خوبی داشته‌اند.

به گفته وی، میامی، شاهرود، مهدی‌شهر، گرمسار، سرخه و آرادان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام
captcha