برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها با محوریت تکریم مادران شهید در بجنورد
کد خبر: 3950155
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها با محوریت تکریم مادران شهید در بجنورد

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی(ره) بجنورد گفت: مراسم مهمانی لاله‌ها با تکریم از مادران دو شهید، امروز، هشتم بهمن در مسجد قدس بجنورد برگزار می‌شود.

تکریم مادران شهید در مراسم مهمانی لاله‌ها مسجد قدس بجنورداصغر لنگری، مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه امروز، هشتم بهمن ماه، مراسم تکریم از مادران شهید همزمان با سالروز وفات ام‌البنین(س)، در مسجد قدس بجنورد برگزار می‌شود، افزود: یادواره 21 شهید گلگون کفن منطقه کوی صادقیه بجنورد نیز انجام می‌شود.

وی تعظیم به ساحت والا و مقدس شهدا و نیز تکریم مادران شهدا را هدف اصلی برگزاری این مراسم در مسجد قدس کوی صادقیه بیان کرد و گفت: در این مراسم مادر شهید «مصر باغچقی» و مادر شهید «محمد مراد ربانی» از شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس تجلیل و تکریم می‌شوند.

لنگری برگزاری نمایشگاه عکس از تصاویر شهدا، اجرای سرود بچه‌های مسجد، سخنرانی و مدیحه‌سرایی توسط ذاکر اهل بیت(ع) را از اهم برنامه‌های این مراسم نام برد و ادامه داد: این مراسم چهارشنبه 8 بهمن، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قدس کوی صادقیه بجنورد اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha