«رادیو تاکسی»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ شهروندی
کد خبر: 3974435
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

«رادیو تاکسی»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ شهروندی

اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طرح «رادیو تاکسی» را با هدف تکریم تاکسی‌رانان و اطلاع‌رسانی پیام‌های فرهنگ شهروندی به شهروندان راه‌اندازی و افتتاح کرد.

«رادیو تاکسی»؛ رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ شهروندی

به گزارش ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، «رادیو تاکسی» با محوریت ارائه مفاهیم شهروندی و تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افتتاح شد.

قدرت‌اله نوروزی، شهردار اصفهان با حضور در مراسم افتتاح رادیو تاکسی، در سخنانی بر اهمیت تاکسی در ناوگان شهری و تکریم تاکسی‌رانان تأکید کرد و در ادامه برنامه، محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص راه‌های ارتباطی و توسعه رسانه‌ای در معاونت فرهنگی شهرداری به‌منظور آموزش فرهنگ شهروندی به ارائه توضیحاتی پرداخت.

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به آمار و ارقام قابل توجه ترددهای شهری، وجود یک رسانه مانند «رادیو تاکسی» که مسائل را به اطلاع شهروندان برساند، ضروری دانست و تأکید کرد که با توجه به گستردگی ناوگان تاکسی‌رانی و مسافران آن، می‌توان از این رسانه در راستای اطلاع‌رسانی صحیح به شهروندان و بهبود فرهنگ شهروندی استفاده کرد.

احمد رضایی، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی نیز با اشاره به مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی رادیو تاکسی، اظهار کرد: تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش که یکی از مشاغل بسیار مؤثر در حوزه ارتباطی، گردشگری و شهری هستند، هدف مهمی است که با رادیو تاکسی دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از قابلیت پیوند مردم با تاکسی و ارتباط روزانه آنها با این وسیله حمل و نقلی، گفت: رادیو تاکسی، یک رسانه ارتباطی مؤثر برای آموزش‌های مختلف در تاکسی، از جمله مباحث مربوط به فرهنگ تاکسی‌سواری و ارتباط بین راننده و مسافران است، ضمن اینکه می‌توانیم از این ابزار برای اطلاع‌رسانی پیام‌های فرهنگ شهروندی به شهروندان نیز بهره‌مند شویم.

رضایی بیان کرد: نمایش، موسیقی، ارائه گزارشات مربوط به ناوگان تاکسی‌رانی و برگزاری مسابقه ویژه مخاطبین رادیو در آینده نزدیک، از جمله بخش‌های رادیو تاکسی است.

انتهای پیام
captcha