مشارکت ۱۲ میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «مودت»
کد خبر: 3975186
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

مشارکت ۱۲ میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «مودت»

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد قریب به ۱۲ میلیارد ریال در اجرای طرح «مودت» مشارکت کردند.

مشارکت 12 میلیارد ریالی خیران یزدی در طرح «مودت»حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح «مودت» در بقاع متبرکه این استان با هدف بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی ‌و استفاده از ظرفیت خیران در بازسازی و توسعه بقاع متبرکه اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد قریب به 12 میلیارد ریال در اجرای این طرح مشارکت کردند.

وی بیان کرد: مردم این استان به صورت خودجوش نذورات غیرنقدی خود را با توجه به نیاز بقاع متبرکه از قبیل مصالح ساختمانی، فرش، لوازم گرمایشی و سرمایشی همچنین لوازم جاری و مصرفی اهدا کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد افزود: مردم شهرستان‌های تفت، ابرکوه و اردکان بیشترین نقش را در اجرای طرح مودت در امامزادگان داشتند.

وی اجرای طرح جامع در امامزادگان و بقاع متبرکه را از برنامه اصلی اوقاف و امور خیریه استان دانست و اظهار کرد: طرح مودت کمک قابل توجهی در راستای اجرای طرح جامع امامزادگان دارد و با مشارکت بیشتر خیران در این طرح می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور، تمام طرح‌های عمرانی بقاع متبرکه را به اتمام رساند.

کرمی ادامه داد: مردم خیر و نیک‌اندیش استان یزد مردمی متدین و دوستدار اهل بیت(ع) هستند که می‌توانند با مراجعه به مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha