جایگزینی لیبرالیسم با توطئه کشف حجاب
کد خبر: 3982898
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

جایگزینی لیبرالیسم با توطئه کشف حجاب

امام جمعه قیدار گفت: یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب است که رضاخان به دنبال اجرای تز اسلام‌زدائی و جایگزینی ارزش‌های لیبرالیستی در جامعه بود.

جایگزینی لیبرالیسم با توطئه کشف حجاببه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه قیدار، 18 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به مناسبت ۲۱ تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴ که روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده اشاره و اظهار کرد: یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب است که رضاخان به دنبال اجرای تز اسلام‌زدائی و جایگزینی ارزش‌های لیبرالیستی در جامعه بود.

وی با بیان اینکه ۱۹ تیرماه سالروز کشف کودتاى نوژه علیه جمهورى اسلامى ایران در سال ۱۳۵۹ است، تصریح کرد: استکبار جهانى با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که منافعش به خطر افتاد از هیچ اقدامی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرد آنان با حمایت از مزدوران ضدانقلاب درصدد کودتا و فتح تهران بودند و در اکثر این اقدامات مزدوران و وطن فروشان داخلی دست داشتند.

خطیب نماز جمعه قیدار با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در غرب‌آسیا بدترین روزهای انزوای خود را می‌گذراند، افزود: ابرقدرت اول دنیا امروز در همه کشورهایی که بیشترین هزینه را کرده و چند هزار کشته و مجروح داده است، تنهاتر از همیشه است.

وی تاکید کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران تمامی کشورهای مستضعف دنیا به این نکته رسیده‌اند که آمریکا یک شیر بی‌یال و کوپالی است که هیچ توانی ندارد و اگر ملت با هم متحد باشند، آمریکا و تمامی کشورهای استعمارگر نمی‌توانند کاری را انجام دهند و این درسی است که ایران اسلامی به همه کشورهای مستضعف اسلامی و غیراسلامی جهان یاد داده است.

موسوی جمعیت را یکی از مهمترین عوامل توسعه در هر کشوری دانست و تصریح کرد: در دین مقدس اسلام به ازدیاد نسل سفارشات اکیدی شده است و به نظر کنترل جمعیت؛ یک سیاست استعماری است و نظریه‌پردازان کشورهای استعماری با صراحت نگرانی خود را از افزایش جمعیت جوان کشورهای جهان، به ویژه کشورهای اسلامی اظهار می‌دارند.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه بیان کرد: حجت‌الاسلام اژه‌ای از شاگردان شهیدین انقلاب، بهشتی و قدوسی است و جزو قدیمی‌ترین مدیران قوه قضاییه است که در داخل قوه مدارج مسئولیتی را با کسب تجارب گرانسنگ قضاوت و مدیریت، طی‌ کرده و پرونده درخشانی در قضاوت پرونده‌های سنگین سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی در سوابق خود دارد.

انتهای پیام
captcha