کمک ۴۰ میلیارد ریالی هلال‌احمر آذربایجان غربی به مردم سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3998521
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
در قالب طرح ملی «نذر آب» انجام شد؛

کمک ۴۰ میلیارد ریالی هلال‌احمر آذربایجان غربی به مردم سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: این جمعیت در قالب طرح ملی «نذر آب» بیش از ۴۰ میلیارد ریال به مردم سیستان و بلوچستان در قالب توزیع اقلام بهداشتی، آموزشی و آب کمک کرد.

ارسالی| کمک 40 میلیارد ریالی هلال احمر آذربایجان غربی به مردم سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، 28 شهریورماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح ملی «نذر آب» برای چهارمین سال متوالی در استان‌هایی که دچار مشکل کم‌آبی هستند، امسال نیز این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان در راستای حمایت از زندگی و‌ سلامت انسان‌ها و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا جمعیت هلال‌احمر استان نیز در قالب طرح «نذر آب ۴» وارد شهرستان «مهرستان» استان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را با توزیع اقلام و استقرار مدرسه و انجام لوله‌کشی آب با اعتباری بابغ بر بیش از ۴۰ میلیارد ریال به روستاهای محروم این شهرستان آغاز کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در قالب این طرح ۵ واحد مدرسه پیش‌ساخته در ۵ روستا استقرار یافت و ۱۲۰ بسته آموزشی شامل پکیج کامل کیف و نوشت‌افزار، ۴۰ ثوب البسه، دو هزار بسته اقلام بهداشتی، سه هزار مورد گان، ۶۰ مخزن ۱۰۰۰ لیتری و ۸ مخزن ۵۰۰۰ لیتری به مردم‌ روستاهای محروم مهرستان اهدا شد.

وی در پایان ابراز کرد: اجرای طرح «نذر آب» همچنان ادامه داشته و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی، نوشت‌افزار، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha