اجرای پویش «نه به تصادفات سال ۱۴۰۰» به مناسبت هفته ناجا در زاهدان
کد خبر: 4003761
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

اجرای پویش «نه به تصادفات سال ۱۴۰۰» به مناسبت هفته ناجا در زاهدان

به همت و ابتکار پلیس راهور سیستان و بلوچستان به منظورکاهش تصادفات و خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی به مناسبت هفته ناجا پویش «نه به تصادفات سال ۱۴۰۰» در سطح معابر شهر زاهدان اجرا شد.

اجرای پویش «نه به تصادفات سال ۱۴۰۰» به مناسبت هفته ناجا در زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علی نام‌درست، رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان، با اعلام خبر اجرای پویش «نه به تصادفات سال ۱۴۰۰» به مناسبت هفته ناجا در زاهدان، گفت:  هدف از اجرای این پویش نظم‌بخشی به عبور و مرور و افزایش انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات در هفته ناجا است که امروز این پویش در تقاطع‌های پرتردد شهر زاهدان اجرا شد.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی، مأموران راهور با استفاده از راکت ایست پلیس منقوش به «نه به تصادفات سال ۱۴۰۰» خودرو‌های عبوری را متوقف و به رانندگان آن‌ها یک بسته آموزشی ترافیکی شامل بروشور، کتابچه‌های آموزش فرهنگ ترافیک و.. اهدا کردند.

نام‌درست بیان کرد: این پویش تا پایان هفته ناجا ادامه دارد و هر روز در تقاطع‌ها و معابر پرتردد شهر زاهدان اجرا خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد در هفته ناجا با مشارکت و همراهی و همدلی شهروندان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش آمار تصادفات و جان‌باختگان سفر‌های درون‌شهری باشیم. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha