حضور 11 البرزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 4003923
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

حضور 11 البرزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل‌وچهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: در این مرحله 11 البرزی به نمایندگی از استان حضور دارند.

حضور 11 البرزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مرحله نیمه‌نهایی(ضبط تصویری) چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم،‌ گفت: این مرحله از مسابقات، 25 مهرماه در سالن جلسات امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز برگزاری مسابقه همچون سال گذشته به‌صورت ضبط ویدئویی است، با این تفاوت که از سوی ادارات اوقاف استان‌ ضبط می‌شود و در این مرحله صدا‌وسیما اقدامی نمی‌کند.

این مسئول با بیان اینکه تمام دستورالعمل‌ها درباره استانداردهای صوتی، تصویری و بصری و حتی تصویر زمینه‌ اجرای شرکت‌کنندگان از قبل اطلاع‌رسانی شده است، گفت: در این مرحله حق هیچ‌گونه افکت‌گذاری صوتی و تصویری را بر روی فایل‌ها نداریم و بعد از ضبط به ستاد مرکزی مسابقات ارسال می‌شود.

اشرفی در پایان به سهمیه البرز برای شرکت در این مرحله از مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: در رشته قرائت تحقیق چهار نفر، حفظ کل دو نفر، حفظ 20 جزء دو نفر و قرائت ترتیل سه نفر، از استان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha