شرکت 7 بانوی البرزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف البرز
کد خبر: 4006125
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

شرکت 7 بانوی البرزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف البرز

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز گفت: مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با حضور 12 برگزیده راه یافته به این مرحله از مسابقات برگزار شد که از این تعداد 7 نفر خانم بودند.

شرکت 7 بانوی البرزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف در البرز با حضور 12 برگزیده مرحله استانی راه یافته به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ، ۲۵ مهرماه در سالن اجتماعات امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد.

وی افزود: راه‌یافتگان به این مرحله پس از کسب حدنصاب به مرحله نیمه نهایی راه‌یافته‌ و این مسابقات در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و اذان برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف البرز، روز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. در نوبت صبح آقایان و در نوبت عصر بانوان راه‌یافته به این دور از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات ۵ شرکت‌کننده آقا و 7 شرکت‌کننده خانم در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل و اذان حضور داشتند.

وی افزود: این دوره مسابقات به شیوه ضبط ویدئویی انجام شده که از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 مسابقات آقایان و از ساعت 13 تا ساعت 16 عصر نیز مسابقات بانوان برگزار شد.

اشرفی تصریح کرد: به‌منظور زمان و فرصت مرور بیشتر به متسابقین در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل برای ضبط زمانی در حدود ۸ دقیقه به آنان برای مرور داده شده است.

وی با آرزوی توفیق برای تمامی راه‌یافتگان به مسابقات قرآنی، گفت: نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی به مرحله فینال راه می‌یابند که زمان برگزاری آن دی‌ماه سال‌جاری در تهران خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha