جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود
کد خبر: 4017482
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در مازندران خبر داد.

  حجت‌الاسلام عیسی رضایی مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام عیسی رضایی، مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران امروز، نهم آذرماه، در جمع خبرنگاران، گفت: دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت در استان برگزار می‌شود.

این جشنواره به منظور حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم‌الشان، روحانیت مجاهد و معرفی الگوسازی طلاب رزمنده و تجلیل از طلاب و روحانیون این حوزه برگزار می‌شود.

وی افزود: نقش امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای «مدظله العالی» در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت، نقش علمی جهان اسلام در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را از محور‌های این جشنواره است.

رضایی همچنین بخش‌های پنجگانه جشنواره را، تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، چندرسانه‌ای، فیلم و عکس اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌های جشنواره تا  یکم دی‌ماه، ۱۴۰۰ است.
این مسئول، گفت: شرکت‌کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به آدرس دبیرخانه استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com و یا شماره سروش ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

رضایی، زمان اختتامیه جشنواره را یکم اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: مکان و شیوه آئین اختتامیه متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha