پخش نمایشنامه رادیویی عطر یاس در همدان
کد خبر: 4021463
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛

پخش نمایشنامه رادیویی عطر یاس در همدان

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از پخش نمایشنامه رادیویی عطر یاس به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از شبکه رادیویی همدان خبر داد.

محمد برخوردار مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: نمایشنامه رادیویی عطر یاس در حوزه جهادگران سلامت برای نخستین بار در سطح کشور با همکاری گروه واحد نمایش رادیو همدان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، از شبکه رادیویی همدان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشنامه عطر یاس برگرفته از کتاب ایستاده در مه به قلم خانم لیلا گودرزیان فرد است، افزود: این کتاب از تولیدات انتشارات حماسه ماندگار است که به توصیف ۲ طلبه جوان خانم که داوطلبانه در امر در ایام شیوع کرونا در غسل دادن و تجهیز اموات کرونایی فعالیت می‌کردند، پرداخته است.

برخوردار توضیح داد: این اثر امروز جمعه 26 آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از شبکه رادیویی همدان روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

وی همچنین از پخش کتاب صوتی پسرها مادری‌اند از شبکه رادیویی همدان خبر داد و گفت: این اثر با همکاری صداوسیمای مرکز همدان و اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان  تهیه شده که از شبکه رادیویی همدان پخش خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: کتاب صوتی پسرها مادری‌اند نوشته خانم لیلا گودرزیان فرد، به تهیه‌کنندگی و گویندگی خانم نسرین والامقام است.

وی گفت: این کتاب به توصیف شهدایی پرداخته است که بسیار مادری بودند و از زبان شش مادر شهید است که از روز جمعه 26 آذرماه بعد از اذان ظهر به مدت 6 روز از شبکه رادیویی همدان روی موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha