10 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح شناسایی و تجلیل از مربیان حفظ قرآن
کد خبر: 4024268
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

10 دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح شناسایی و تجلیل از مربیان حفظ قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز از اعلام فراخوان طرح شناسایی و تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن کشور در استان خبر داد و گفت: مربیان حفظ قرآن باید تا ۱۰ دی‌ماه آثار خود را به اداره اوقاف و امورخیریه البرز ارسال کنند.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی طرح حفظ قرآن در سطح کشور اجرا می‌شود، اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار مربیان طرح حفظ قرآن از ۲۵ آذرماه شروع شده و تا ۱۰ دی‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: تمام مربیان طرح حفظ قرآن کریم استان باید مدارک و مستندات خود را برای ارزیابی و شرکت در طرح شناسایی و تجلیل از مربیان طرح حفظ قرآن به اداره اوقاف و امور خیریه استان ارسال کنند.

رئیس اداره قرآن اوقاف استان البرز با اشاره به تشکیل کمیته استانی برای ارزیابی و بررسی مدارک و مستندات ارسالی مربیان قرآن استان، بیان کرد: این کمیته متشکل از نمایندگان ادارات اوقاف و امور خیریه استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی و صدا و سیمای مرکز البرز است.

وی ادامه داد: در این راستا مربیان طرح حفظ قرآن که دارای پنج سال سابقه تدریس، حافظ ۱۰ جزء قرآن، سابقه ۲۰ سال فعالیت قرآنی، خیر یا واقف قرآنی و فعالیت‌های تبرعی، مدارک تخصصی قرآن باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

اشرفی در پایان یادآور شد: بعد از بررسی و ارزیابی مدارک و مستندات مربیان قرآن استان اسامی نفرات برگزیده به تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha