پاسداری از امانت دین خدا باید همه جانبه باشد
کد خبر: 4041018
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

پاسداری از امانت دین خدا باید همه جانبه باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پاسداری از امانت دین خدا بالاترین افتخار است که باید همه جانبه باشد، گفت: باید منطق استکبار و منطق انقلاب و اسلامی به درستی در جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۶ اسفندماه در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هیچ افتخاری بالاتر از پاسداری از امانت الهی نیست و هیچ امانتی بالاتر از دین خدا نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: این همه انبیاء و جانشینان پاکش که شکنجه و اذیت دشمن را تحمل کردند و به مقام شهادت رسیدند در راه دین خدا بود.

وی با بیان اینکه پاسداران با این لباس سبز و سوابق ۴۳ ساله صبر و استقامت و فداکاری به پاسداری از این امانت الهی مفتخر هستید و این چیزی نیست که با بیان بتوان درک کرد، گفت: در آیه قرآن آمده است که «فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا ۚ لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ...» و رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند که آنچه که به عنوان انقلاب و اسلام است، کهنه شدنی نیست البته ممکن است از ولنگاری برخی برای مردم ملال ایجاد شود اما آن ربطی به انقلاب و اسلام و وجدان ندارد.

عبادی با اشاره به اینکه از این انقلاب هیچ کسی دل زده نمی شود چون مبتنی بر دین خدا است که ریشه در فطرت و عقل و علم دارد، عنوان کرد: این یکی از مسائلی است که باید در جامعه تبیین شود و متناسب با آن تبین حق از باطل شود.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: ملاک‌های این انقلاب که اسلام است در صحنه میدانی حتی بُرد دشمن با این ماهیت کثیفی که دارد در این است که در سیستم تبلیغاتی بسیار با مهارت و کارشناسی شده خود را در جایگاه این ارزش ها معرفی می کند تا در جوامع بشری نفوذ کند ولی متاسفانه ما نتوانسته ایم این واقعیت را حتی تبیین کنیم.

وی بیان کرد: در طور تاریخ اینگونه بوده که اهل باطل شیطنت می کنند و حتی در کفر هم نفاق دارند و صحنه را جابه جا می کند که عوام و خواص گول می خورند؛ این مسئله باید تبیین شود که حقایق روشن و ارزش های والا، کرامات و کمالات همه متعلق به شما و تاریخ غنی اسلام است اما دشمن اینها را به اسم خود تمام می کند و ما بی تفاوت از دور نگاه می کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه آمار خباثت و جنایت مستند دشمن را باید به مردم نشان دهیم، افزود: در هر گوشه ای از تاریخ و جهان می توان انواع و اقسام ظلم و جنایات استکبار و امریکا را دید که بر بشر تحمیل کردند و به بیش از ۵۰ کشور تجاوز نظامی داشتند اما مسلمانان در مقابل ظلم به یمنی ها سکوت دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید شناسامه کثیف اروپایی ها و امریکا را به دنیا نشان دهیم، تصریح کرد: این ننگ است که با این همه ظلم استکبار جهانی هنوز برخی به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس و آمریکا می خوابند.

وی به کشتار مردم شیعه در پاکستان اشاره و عنوان کرد: سعودی های وهابی که فرزند دشمن هستند و داعش را در منطقه راه می اندازند باید اهل هنر میزانی ترسیم کنند و منطق صالحب الغدیر و منطق داعش را نمایش دهند تا مردم به درستی تشخیص دهند.

عبادی با تأکید بر جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در جامعه، اظهار کرد: پاسداری از انقلاب و دین خدا بالاترین افتخار است و باید همه جانبه باشد چون تهاجم دشمن همه جانبه است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هیچ ویروسی خطرناک تر از استکبار نیست که به جان بشریت افتاده است، گفت: باید خواص مسائل را تبیین کنند چون از همه افراد که نمی شود توقع داشت که مسائل تخصصی را بفهمد.

انتهای پیام
captcha