آیین‌های معنوی کردستان در ماه رمضان تعطیل نمی‌شود
کد خبر: 4045678
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

آیین‌های معنوی کردستان در ماه رمضان تعطیل نمی‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به آمادگی این اداره‌ برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان گفت: هیچ آیین معنوی طی ماه مبارک رمضان در این استان تعطیل نخواهد شد.

غبارروبی مسجد جامع سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان دیروز، 9 فروردین‌ماه در آیین غبارروبی مسجد جامع سنندج که به همت این اداره‌ کل و در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: آیین غبارروبی مساجد استان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی این اداره‌ کل برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان کردستان گفت: هیچ آئین معنوی طی ماه مبارک رمضان در این استان تعطیل نخواهد شد فقط شیوه اجرای برنامه‌ها متناسب با وضعیت کرونا تغییر خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی و مراسم جزء‌خوانی در تمام شهرهای استان و در مساجد حاشیه شهرها برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای مجالس خانگی قرآن کریم به تعداد بیش از 145 مجلس خانگی قرائت قرآن کریم در سراسر استان، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی، ملی و بین‌المللی در 10 شهرستان استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره‌ برای ماه مبارک رمضان خواهد بود.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: همچنین برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها و اجرای نشست‌های طلاب و روحانیون طی ماه مبارک رمضان در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha