آمادگی اوقاف البرز برای برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن
کد خبر: 4060778
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

آمادگی اوقاف البرز برای برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن

همزمان با آغاز ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، استان البرز خود را آماده این رویداد بزرگ قرآنی کرده است و با اعلام فراخوانی نسبت به حضور علاقه‌مندان در این رقابت قرآنی اقدام کرده است.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز، 9 خرداد در حاشیه نشست توجیهی تخصصی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم(مرحله شهرستانی) در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به آماده‌سازی شهرستان‌های استان برای برگزاری مسابقات قرآن، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز برای برگزاری مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی اطلاع‌رسانی در سطح شهر را با نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اداره از طریق مراکز فعال قرآنی در شهرستان‌ها آماده ثبت‌نام و برگزاری این مسابقات شده است، افزود: سعی داریم امسال شرایط را برای متسابقان هموارتر کرده تا ثبت‌نام در این مرحله نسبت به سال گذشته بیشتر شود.

اشرفی با بیان اینکه تاکنون 281 نفر برای شرکت در این مسابقه شرکت کرده‌اند، گفت: از این تعداد 164 نفر خانم و 117 نفر آقا هستند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: یکی از مباحثی که برای ثبت‌نام پیش روی ما قرار دارد موضوع مهلت ثبت‌نام است که یک ماه اعلام شده است اما با توجه به شرایط این مهلت کافی نیست و قرار شده از طریق رایزنی با سازمان اوقاف مهلت ثبت‌نام بیشتر شود.

این مسئول یادآور شد: با توجه به اینکه در این دوره برای اولین بار رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مدیحه‌سرایی و همخوانی در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات اضافه شده است، بنابراین شرایط برگزاری مسابقه نیز قطعا تغییر خواهد کرد که در زمینه داوری و نحوه انتخاب آنها نیز در این جلسه بررسی‌هایی انجام شد.

انتهای پیام
captcha