انقلاب اسلامی بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت
کد خبر: 4061308
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

انقلاب اسلامی بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) گفت: محور عقلانیت، محور معنویت و محور عدالت عناصر اصلی تشکیل‌دهنده شخصیت ايشان است و انقلاب اسلامی بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

انقلاب اسلامی بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان امروز 11 خرداد در گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با اشاره به میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به مقام و منزلت کريمه اهل بيت(ع) تاکيد کرد و گفت: با شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) تمام شیعیان جهان بهشتی می‌شوند و جایگاه حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم، تجلی مرقد گم شده حضرت زهرا(س) است .

وی به اهمیت معرفی مکتب امام خمینی (ره) به نسل جوان پرداخت  و افزود: پروژه امام‌زدایی و در قدم بعدی تحریف مکتب امام خمینی(ره) از اهداف دشمنان این نظام الهی است و رسالت مهم امروز ما معرفی شخصیت والاي امام خمینی(ره) به نسل جوان است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) گفت: محور عقلانیت، محور معنویت و محور عدالت عناصر اصلی تشکیل‌دهنده شخصیت ايشان است و انقلاب اسلامی بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت.

حجت‌الاسلام حسيني ديباجي شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) را توجه به مستضعفین و محرومان ، سیاست ورزی توحیدی، و مردم باوری و نگاه جهانی ایشان برشمرد و افزود: تشکیل حکومت اسلامی و بیداری دنیا علیه ظلم و مبارزه با مستکبرین جهان و رساندن پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) از اهداف قیام امام خمینی(ره)بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان متذکر شد: امام خمینی (ره) اسلام را احیا کرد و روح عزت را به مسلمین جهان اعاده و نگرش جدیدی را در فقه شیعه ایجاد کرد و احياي روحیه عزت ملی ، غرور و خودباوری در ملت ایران و تبلور شعار نه شرقی و نه غربی از جمله نتایج ارزشمند قیام امام خمینی(ره) بود.

انتهای پیام
captcha