12 البرزی مجوز داوری مسابقات قرآن دریافت کردند
کد خبر: 4062071
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

12 البرزی مجوز داوری مسابقات قرآن دریافت کردند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: در دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم 12 نفر با امضای «منشور اخلاقی داوران» مجوز داوری مسابقات قرآن دریافت کردند.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن که در بازه زمانی پاییز و زمستان سال گذشته برگزار شد و تا اردیبهشت امسال ادامه داشت با اعطای مدرک به قبو‌ل‌شدگان و امضای «منشور اخلاقی داوران» پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 12 نفر از فعالان قرآنی استان موفق به دریافت مدرک شدند، افزود: داوران در سطوح چهارگانه مسابقات قرآن به داوری می‌پردازند همچنین اجرای این طرح منجر به کشف استعداد‌های جدید در عرصه داوری شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز گفت: با اجرای این طرح داورانی که موفق به کسب مجوز داوری شده‌اند می‌توانند به برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا بپردازند.

این مسئول با اشاره به امضای منشور اخلاقی توسط داوران، بیان کرد: با توجه به امضای منشور اخلاقی داورانی که مجوز داوری مسابقات را دریافت کردند می‌توانند در تمامی مسابقات قرآنی کشور داوری کنند.

انتهای پیام
captcha