مسلمانان در اختلاف نظرها با یکدیگر تعامل کنند
کد خبر: 4090145
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

مسلمانان در اختلاف نظرها با یکدیگر تعامل کنند

امام‌جمعه مهاباد گفت: دین مبین اسلام مسلمانان را از تفرقه و نفاق پرهیز کرده و از آنان می‌خواهد در اختلاف نظرها به گفت‌و‌گو بپردازد تا به تعامل برسند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد ۱۵ مهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: امنیت در کشور ما درون‌زا است بنابراین حمایت مردم از پلیس و نیروی انتظامی موجب تقویت زیرساخت‌های امنیت می‌شود.

وی افزود: همکاری و همراهی مردم با پلیس موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور می‌شود، همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند: «دشمنان استکباری با ایجاد ناامنی و اغتشاش قصد متوقف کردن پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را دارند.»

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به اینکه معظم له از اقوام بلوچ و کرد به مردم وفادار به نظام یاد کردند ابراز امیدواری کرد این تعابیر رهبر معظم انقلاب توسط همگان به درستی ترجمه و در رفتارشان نیز اجرا شود.

ماموستا امامی گفت: دین مبین اسلام مسلمانان را از تفرقه و نفاق پرهیز کرده و از آنان می‌خواهد در اختلاف نظرها به گفت‌و‌گو بپردازد تا به تعامل برسند.

وی در بخش دیگری از خطبه با اشاره به وقوع زلزله شهرستان خوی ضمن دعا شفا برای مصدومان اظهار کرد: دولت به خوبی امکانات مورد نیاز را برای مردم در مناطق زلزله‌زده مهیا کرده است.

 

 

انتهای پیام
captcha