مردم نباید ساده‌لوحانه در زمین دشمن بازی کنند
کد خبر: 4090149
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

مردم نباید ساده‌لوحانه در زمین دشمن بازی کنند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: نباید ساده‌لوحانه در زمین دشمن بازی کرد و باید هوشیار بود و توطئه آنان را خنثی ساخت، خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است، آنها با برخی اقدامات خود، باطن خودشان را نشان دادند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه چهاربرج ۱۵ مهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته فراجا، اظهار کرد: فراجا به عنوان نیروی‌های جان برکف، ولایی و انقلابی و ایثارگر در تمام بحران‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره ولایت‌مداری و مردم‌دوستی خود را نشان داده و برای مردم امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.

امام‌جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، گفت: با وحدت و اتحاد، حقیقت و با تفرقه و اختلاف، باطل نمایان می‌شود، از صدر اسلام همواره حاکمان اسلامی به دنبال وحدت بوده‌اند، اما در مقابل استکبار همواره به دنبال تفرقه بوده تا بتواند حکومت کند و به اهداف خود دست یابد.

وی اظهار کرد: نقشه و توطئه استکبار این است که تفرقه واختلاف‌افکنی کرده تا بتواند بر کشورهای مسلمان تسلط یابد و لذا اگر کشورهای مسلمان با هم متحد باشند در آن صورت آمریکا و استکبار جهانی نمی‌توانند در منطقه حضور یابند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تاکید بر هوشیاری در مقابل دشمنان تصریح کرد: نباید ساده‌لوحانه در زمین دشمن بازی کرد و باید هوشیار بود و توطئه آنان را خنثی ساخت، خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است، آنها با برخی اقدامات خود، باطن خودشان را نشان دادند.

امام‌جمعه میاندوآب بر لزوم قدرشناسی نیز تاکید و خاطرنشان کرد: باید قدرشناس باشیم تا دچار بلا نشویم، باید قدر نعمت نیروهای نظامی و انتظامی که برای امنیت ما تلاش می‌کنند را بدانیم و البته قدر آنها را نیز می‌دانیم و تا آخرین قطره خون خود پشت سر ولایت حرکت خواهیم کرد.

وی همچنین با بیان اینکه مؤمن باید هوشیار و بصیر باشد و فریب دشمنان و منافقان را نخورد، تصریح کرد: دشمنان اسلامی، کشور آندلس را با تفرقه و ترویج فساد و بی‌بند و باری نابود ساختند و لازم است تا مسلمانان هوشیار باشند.

 

انتهای پیام
captcha