پویش «خبر خوب» راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4100116
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

پویش «خبر خوب» راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه از راه‌انداز پویش «خبر خوب» خبر داد و گفت: امروز رسالت رسانه انتشار اخبار خوب و امیدبخش در جامعه است و با توجه به وضعیت جامعه و تفرقه افکنی‌های دشمن امری مهم در مسیر ناامیدی دشمنان است.

پویش «خبر خوب»

محمدهادی صحرایی، رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اشاره کرد و گفت: از فعالین رسانه‌ای استان برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌کنیم.

وی افزود: قالب‌ها و محور‌های این جشنواره درخصوص شعار سال، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بستری و حوزه‌های اقدام، مکتب شهید سلیمانی، عملیات مرصاد و روز کرمانشاه، بیانیه گام دوم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی است.

صحرایی با اشاره به اینکه در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار به شیوه گزارش خبری، تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر در خصوص این جشنواره به Aboozar۶_ksh@ مراجعه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه در پایان یادآور شد: رسالت امروز رسانه انتشار اخبار خوب و امیدبخش در جامعه است و در این راستا نسبت به راه‌اندازی پویش «خبر خوب» اقدام شده که با توجه به وضعیت جامعه و تفرقه‌افکنی دشمن امری مهم در مسیر ناامیدی دشمن است.

انتهای پیام
captcha