ایران اسلامی در جنگ اقتصادی رو به جلو حرکت می‌کند
کد خبر: 4112897
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

ایران اسلامی در جنگ اقتصادی رو به جلو حرکت می‌کند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: ایران اسلامی گرچه با تحریم‌های ظالمانه دشمنان دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما پیروزی در جنگ اقتصادی حتمی است و روبه جلو حرکت می کنیم.

ایران اسلامی در جنگ اقتصادی رو به جلو حرکت می‌کندسرهنگ پاسدار جواد نجفیان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: سردار سپبهد  شهید حاج قاسم سلیمانی این موضوع به عبارتی شکل گرفتن جنگ اقتصادی علیه کشور ما را با گوشت، پوست و استخوان خود درک  کرده و در طول سال‌های گذشته همانند رهبر معظم انقلاب تلاش کرده بود، به مسئولان نظام اسلامی تذکرهایی بدهد.

 وی تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی برای مقابله جدی‌تر با دشمنان نظام و انقلاب را ضروری دانست و بیان کرد: دشمنان با انواع توطئه اعم از سیاسی و فرهنگی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، پس برای اینکه مقتدرانه مقابل ایادی استکبار جهانی بایستیم، لازم است، ضمن حفظ هوشیاری و آگاهی‌بخشی، اقتصاد قوی نیز داشته باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با اشاره به اینکه برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی عنوان می کنند« وضعیت اقتصادی برخی از کشورهای هم‌سطح با ایران از کشورما بهتر است»، گفت: باید این موارد را متذکر شویم، شاید در برخورداری از منابع طبیعی در شرایط یکسان یا نزدیک به ما قرار داشته باشند، اما آنها دشمن ندارند و در تحریم نیستند.

نجفیان ادامه داد: با همه این اوصاف همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی به سمت جلو حرکت می‌کند، در حال پیشرفت بوده، همچنین روبه‌توسعه و شکوفایی است، که دولت انقلابی برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم به‌معنای‌واقعی کلمه در حال تلاش است.

وی با بیان اینکه، یکی از موضوع‌های بسیار مهم در کشورداری بحث جنگ اقتصادی و نحوه مقابله با آن است؛ رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها در سخنرانی‌های‌شان به آن اشاره کرده‌اند، اضافه کرد: بنابراین با الهام از منویات مقام معظم رهبری لازم است، در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی این مبحث جدی گرفته شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه، کاهش ارزش پول ملی  بر تولیدکننده‌های داخلی تاثیر می‌گذارد و این موضوع قابل‌انکار نیست، گفت:  

هدف دشمن در جنگ اقتصادی این بود که توانایی اقتصادی کشور را از بین ببرند؛ رهبر انقلاب در بحث کاهش ارزش ریال در ۲۲ تیرماه ۹۹ فرمودند «عمده‌ترین مشکلات اقتصادی تورم و کاهش ارزش پول ملی است»؛ پس باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام
captcha