پرداخت ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان سمنانی
کد خبر: 4119807
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

پرداخت ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری همچنین ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در مجموعه کمیته امداد استان سمنان پرداخت شده گفت: این تسهیلات برای ایجاد پنج هزار و ۱۱۷ فرصت شغلی به مددجویان جویای کار استان سمنان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل این نهاد، امروز، 16 بهمن، با اشاره به اقدامات حمایتی صورت گرفته و با همراهی مردم خیر استان گفت: تا پایان سالجاری ۷۵۰ نوعروس نیازمند و تحت پوشش این نهاد با کمک مردم نیک‌اندیش استان به خانه بخت می‌روند.

وی از اعزام ۴۰ یتیم زیارت اولی به مشهد مقدس با کمک حامیان خبر داد و افزود: ۴۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه استان سمنان در قالب طرح اکرام ایتام در ایام ولادت امام علی (ع) با کمک خیران برای اولین بار به مشهد سفر کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان همچنین از توزیع بیش از ۹۰۰ لوازم گرمایشی بین مددجویان استان خبر داد و افزود: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان استان سمنان آغاز شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دو هزار و ۴۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در ۱۰ ماهه ۱۴۰۱ بیش از هشت میلیارد تومان کمک هزینه ودیعه مسکن و اجاره بها دریافت کردند، اظهار کرد: کمک‌های مردم خیر استان سمنان سبب می‌شود تا کمیته امداد بتواند دایره وسیع‌تری از این کمک‌ها را داشته باشد.

به گفته وی؛  طی ۱۰ ماهه سالجاری ۲۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در مجموعه کمیته امداد استان سمنان پرداخت شده  که این تسهیلات برای ایجاد پنج هزار و ۱۱۷ فرصت شغلی به مددجویان جویای کار استان سمنان پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha