تظاهرات دانشجویان غزه در اعلام همبستگی با کرانه باختری
کد خبر: 4124662
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

تظاهرات دانشجویان غزه در اعلام همبستگی با کرانه باختری

هزاران نفر از دانشجویان دختر و پسر در نوار غزه در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری و اعلام همبستگی خود با فلسطینان تظاهرات کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری معا، هزاران دانشجوی اهل غزه در راهپیمایی گسترده در همبستگی با کرانه باختری در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان با برافراشتن پرچم‌های فلسطین و تصاویر شهدا، بر اتحاد مردم فلسطین در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

محمد ابوعلی، دانشجوی ساکن غزه، گفت: راهپیمایی دانشجویان خشمگین غزه در راستای اعلام همبستگی ما با مردم کرانه باختری و محکومیت جنایات اشغالگران برگزار شده است.

وی افزود: این تظاهرات با هدف نشان دادن همبستگی با زندانیان دربند زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برگزار شده است؛ کسانی که با شدیدترین اشکال شکنجه مواجه هستند. این تظاهرات در راستای همبستگی با برادران ما در شعفاط، نابلس و کرانه باختری است و ایستادگی در کنار آن‌ها کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

امجد ابو مزید، معاون رئیس فراکسیون اسلامی در نوار غزه نیز گفت: تظاهرات برای تأکید بر این موضوع بود که مردم فلسطین در یک سنگر هستند و کرانه باختری مانند غزه و غزه مانند قدس است و هیچ فرقی بین ‌آن‌ها نیست.

انتهای پیام
captcha